Κωνσταντάκης

Ο Κωνσταντάκης είναι ζαγορίσιος χορός από την Ήπειρο. Υπάρχει η παράδοση ότι το τραγούδι αυτό γράφτηκε για τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, ο οποίος έψαχνε να βρει όμορφη γυναίκα για να παντρευτεί, την οποία βρήκε μετά από 3 χρόνια. Κι ενώ ετοιμαζόταν να παντρευτεί, έγινε η Άλωση…
Οι στίχοι του τραγουδιού:

Άιντε ο Κωνσταντής, παιδιά μ΄ κι ο Κωνσταντάς,
άιντε κι ο μικρο-Κωνσταντίνος, Κωνσταντάκη μου,
άιντε κι ο μικρο-Κωνσταντίνος, λεβεντάκη μου.

Άιντε τρεις χρόνους ε, Κώστα μ\' περπάτησες,
για να βρεις καλή γυναίκα, Κωνσταντάκη μου,
άιντε να βρεις καλή γυναίκα, καλό παιδάκι μου.

Άιντε να βρεις ψηλή, Κώστα μ\' να βρεις λιγνή,
για να βρεις γαϊτανοφρύδα, Κωνσταντάκη μου,
άιντε να βρεις γαϊτανοφρύδα, λεβεντάκη μου.

Άιντε βρήκες ψηλή, Κώστα μ\' βρήκες λιγνή,
βρήκες γαϊτανοφρύδα, Κωνσταντάκη μου,
βρήκες της αρεσκείας του, λεβεντάκη μου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενεξέδες και ζουμπούλια

Κόνιαλι ή Χορός των κουταλιών