Ασημένια μ' αλυσίδα

Παραδοσιακό Ηπειρώτικο τραγούδι από το Πωγώνι Ιωαννίνων (περιοχή στα Βορειοδυτικά του ομώνυμου νομού). 
Το τραγούδι "Ασημένια μ' αλυσίδα" είναι στο ρυθμό 4/4 - ρυθμό του Πωγωνίσιου χορού. Αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια σε ολόκληρη την Ήπειρο. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του Πωγωνίου είναι τα πολυφωνικά τραγούδια.

Οι στίχοι του τραγουδιού:

Ασημένια μ' αλυσίδα, έχω μέρες που δε σ' είδα. 
Έχω μέρες και βδομάδες που δεν κάναμαν σακάδες*. 
Άλλα λες κι άλλα μου κάνεις, το 'βαλες να με ζουρλάνεις. 
Άλλα μου ΄πες στο πηγάδι κι άλλα μου ' κανες το βράδυ. 
Έλα, έλα με τε μένα, να περνάς χαριτωμένα. 
Χαλασιά μου κι αν σε χάσω, τι βουνό εμπρός να πιάσω; 




*σακάδες = ερωτικά πειράγματα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενεξέδες και ζουμπούλια

Κόνιαλι ή Χορός των κουταλιών