Βασιλικέ μου τρίκλωνε

Παραδοσιακός σκοπός της Ηπείρου...

Οι στίχοι του τραγουδιού: 


Βασι- μωρέ βασιλικέ μου τρίκλωνε 
βασιλικέ μου τρίκλωνε με τα σαράντα φύλλα 
με τα σαράντα φύλλα
 
Σαρά- μωρέ σαράντα σ' αγαπήσανε 
σαράντα σ' αγαπήσανε και πάλι εγώ σε πήρα 
και πάλι εγώ σε πήρα 

Θιαμέ- μωρέ θιαμένομαι λογίζομαι θιαμένομαι λογίζομαι 
το που να σε φυτέψω 
το που να σε φυτέψω 

Να σε μωρέ να σε φυτέψω στο στρατί 
να σε φυτέψω στο στρατί φοβάμαι τους διαβάτες 
φοβάμαι τους διαβάτες 

Να σε μωρέ να σε φυτέψω στο γιαλό να σε φυτέψω στο γιαλό 
φοβάμαι μην κρυώσεις 
φοβάμαι μην κρυώσεις 

Θ' ανοί- μωρέ θ' ανοίξω την καρδούλα μου θ' ανοίξω την καρδούλα μου 
και μέσα θα σε βάλω 
και μέσα θα σε βάλω

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενεξέδες και ζουμπούλια

Κόνιαλι ή Χορός των κουταλιών