Είμαι μικρό το μαύρο

Τοπικός χορός και τραγούδι από το χωριό Καστάνιανη Κόνιτσας.
Το τραγούδι είναι ερωτικού περιεχομένου και απαντάται σε μεγάλο μέρος του νομού Ιωαννίνων, ενώ ο χορός είναι καθαρά τοπικός της Καστάνιανης αν και το κινητικό του μοτίβο απαντάται σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Ονομάζεται θηλικωτός γιατί τα χέρια των χορευτών θυμίζουν θηλιά (είναι πιασμένοι "αγκαζέ" όπως θα λέγαμε σήμερα).

Οι στίχοι του τραγουδιού: 

Είμαι μικρό το μαύρο, μικρό κι ανήλικο 
κι από σεβντά δεν ξέρω το κακομοίρικο. 
Εμένα η μάνα κι η κυρά-μάνα μου 
μικρό με πάντρεψε και μ' αρραβώνιασε. 
Εσύ με βασανίζεις, μα τι μπορώ να πω; 
Όλα τα υποφέρω, γιατί σε αγαπώ. 
Εμένα η μάνα κι η κυρά-μάνα μου 
μικρό με πάντρεψε και μ' αρραβώνιασε. 
Έλα, πουλί μου, έλα, έλα και μην αργείς 
στράτες και μονοπάτια να μην τα βαρεθείς.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενεξέδες και ζουμπούλια

Κόνιαλι ή Χορός των κουταλιών