Άσπρο τριαντάφυλλο κρατώ

Παραδοσιακό τραγούδι της Ηπείρου που χορεύεται ως συρτό στα τρία.Οι στίχοι του τραγουδιού:

Άσπρο τριαντάφυλλο κρατώ
μωρ’ Γιαννιοτωπούλα μου, 
ωρέ μου λένε να το βάψω, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο
σε φιλώ κι αναστενάζω.

Κι αν το πετύχω στην βαφή
μωρ’ Γιαννιωτοπούλα μου
ωρέ πολλές καρδιές θα κάψω, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο
σε φιλώ κι αναστενάζω.

Θα κάψω νιες, θα κάψω νιους
μωρ’ Γιαννιωτοπούλα μου, 
ωρέ θα κάψω παλληκάρια, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο, 
Λουλουδάκι μου γαλάζιο
σε φιλώ κι αναστενάζω.

Θα κάψω μια μελαχροινή
μωρ’ Γιαννιωτοπούλα μου, 
ωρέ που έκαψε κι εμένα, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο, 
λουλουδάκι μου γαλάζιο
σε φιλώ κι αναστενάζω.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μενεξέδες και ζουμπούλια

Κόνιαλι ή Χορός των κουταλιών